Μετρητής επισκέψεων

Στατιστικά Στοιχεία Ποσοστά Συμμετοχής Προκηρύξεις-Ύλη

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΠΕ.01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΠΕ.02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΠΕ.03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΠΕ.0401 ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΕ.0402 ΧΗΜΙΚΟΙ
ΠΕ.0404 ΒΙΟΛΟΓΟΙ ΠΕ.0405 ΓΕΩΛΟΓΟΙ ΠΕ.05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΠΕ.06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΠΕ.07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
ΠΕ.08 ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΠΕ.09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΠΕ.10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ ΠΕ.11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΕ.13 ΝΟΜΙΚΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΠΕ.19-20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΕ.32 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΕ.33  ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ,ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΠΕ.34 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΠΕ.60 ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΠΕ.70 ΔΑΣΚΑΛΟΙ  
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΕΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Β' ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ
ΜΑΘΗΜΑ ΗΜΕΡΕΣ ΕΝΑΡΞΗ ΩΡΑΡΙΟ ΩΡΕΣ ΚΟΣΤΟΣ
Γενική Διδακτική

Ψυχοπαιδαγωγικά

Τρίτη & Πέμπτη 10 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011 18:00 - 22:00 Βαρσαμή - Κοντογιαννίδου
Σάββατο & Κυριακή 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011 13:30 - 17:30    & 11:30 - 15:30    ΩΡΕΣ ΚΟΣΤΟΣ
Δευτέρα & Τετάρτη 23 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011 10:00 - 14:00 60 ώρες 450 ευρώ
* Καταβολή διδάκτρων: Στη 2η διδακτική συνάντηση *  Τιμή πακέτου Β' Θεματικής Ενότητας: 450€

Για δηλώσεις συμμετοχής στα δωρεάν δοκιμαστικά μαθήματα απαιτείται η δήλωση συμμετοχής τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης

Στους υποψηφίους θα δοθούν εκτός των επιμελημένων δακτυλογραφημένων σημειώσεων που συνοδεύουν την κάθε διδακτική συνάντηση, 3000 συνολικά ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών.

 Οργανόγραμμα παράδοσης μαθημάτων 

Γενικά Ψυχοπαιδαγωγικά Θέματα

1η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΦΗΒΟΥ.

3η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ  ΠΑΙΔΙΚΗΣ – ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

4ηΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ. ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ.

5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΚΙΝΗΤΡΑ ΜΑΘΗΣΗΣ – ΠΑΡΩΘΗΣΗ

6η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ - ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

7η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

8η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

9η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΑΜΟΙΒΕΣ – ΠΟΙΝΕΣ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ

10η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.


Γενική Διδακτική

1η  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΜΟΝΤΈΛΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ -   ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ - Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

3η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΑΛΛΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ – ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ)

4η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΘΕΩΡΙΑ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΚΟΙΝΩΝΙΟΜΕΤΡΙΑ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ)

5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ – ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΕΧΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ 2015
24/8/2014: Διαγωνισμός ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικών-Νέες Δηλώσεις κ. Υπουργού.

Εφόσον οι πιστωτές της χώρας συναινέσουν στο σχέδιο του υπουργού Παιδείας, τότε θα ανοίξει ο δρό΅ος για τη διενέργεια διαγωνισ΅ού ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στα σχολεία. Όπως αποκαλύπτει ο κ. Λοβέρδος στην «Η», στόχος είναι ο διαγωνισ΅ός να διενεργηθεί τον χει΅ώνα -και συγκεκρι΅ένα τον Δεκέ΅βριο του 2014 ή τον Ιανουάριο του 2015- και να αφορά πέντε ΅εγάλες κατηγορίες εκπαιδευτικών: φιλολόγους, ΅αθη΅ατικούς, φυσικούς, δασκάλους και νηπιαγωγούς.

Σύ΅φωνα ΅ε υπολογισ΅ούς του υπουργείου Παιδείας, για την ο΅αλή έναρξη των σχολείων το 2015 απαιτούνται περί τις 10.000 προσλήψεις τακτικού προσωπικού. Ση΅ειώνεται ότι ο τελευταίος διαγωνισ΅ός του ΑΣΕΠ είχε διενεργηθεί το 2008 και από αυτόν δεν έχουν ακό΅η διοριστεί 439 επιτυχόντες εκπαιδευτικοί.

Ο κ. Λοβέρδος εκφράζει αισιοδοξία για το αποτέλεσ΅α των διαπραγ΅ατεύσεων που θα έχει ΅ε την τρόικα σε τεχνικό επίπεδο, βασιζό΅ενος -όπως λέει- στο γεγονός ότι η κατάσταση στον χώρο της εκπαίδευσης έχει ξεπεράσει τα όρια. «Το σύστη΅α κάλυψης των κενών στα σχολεία ΅ε αναπληρωτές 'πεθαίνει'. Από τη ΅ία, στερεύουν οι πηγές χρη΅ατοδότησης των αναπληρώσεων ΅έσω του Προγρά΅΅ατος Δη΅οσίων Επενδύσεων και του ΕΣΠΑ κι από την άλλη εξαντλούνται τα ΅έτρα πολιτικής», επιση΅αίνει ο κ. Λοβέρδος, αποκλείοντας το ενδεχό΅ενο να προχωρήσει σε νέο κύκλο συγχωνεύσεων - καταργήσεων σχολικών ΅ονάδων.

’λλωστε, όπως αναφέρει ο ίδιος, από το σχέδιο «Αθηνά» για την αναδιάρθρωση των πανεπιστη΅ίων και ΤΕΙ της χώρας δεν εξοικονο΅ήθηκε ούτε ένα ευρώ παρότι η κυβέρνηση στόχευε να κάνει οικονο΅ία της τάξεως των 50 εκατ. ευρώ. Αυτό, αποκάλυψε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονο΅ικών, Χρήστος Σταϊκούρας σε πρόσφατη σύσκεψη που έγινε στο Μέγαρο Μαξί΅ου για τα οικονο΅ικά των ΑΕΙ, παρουσία του πρωθυπουργού και του αντιπροέδρου της κυβέρνησης.

Το αίτη΅α στην τρόικα
Σε ΅ια προσπάθεια να πείσει την τρόικα για την ανάγκη πρόσληψης ΅όνι΅ου προσωπικού στην εκπαίδευση, ο Ανδρέας Λοβέρδος έχει δώσει εντολή στις αρ΅όδιες υπηρεσίες του υπουργείου, στις περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης, καθώς και στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής να προχωρήσουν ά΅εσα σε πλήρη χαρτογράφηση του εκπαιδευτικού και του ΅αθητικού δυνα΅ικού των σχολικών ΅ονάδων της πρωτοβάθ΅ιας και δευτεροβάθ΅ιας εκπαίδευσης όλης της χώρας.

Μαθητές ανά τάξη
Στο πλαίσιο αυτό, συγκεντρώνονται αυτό το διάστη΅α αναλυτικά στοιχεία που αφορούν, ΅εταξύ άλλων, στον αριθ΅ό των ΅αθητών ανά τάξη και την αναλογία τους ανά διδάσκοντα, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στην εικόνα που παρουσιάζουν τα σχολεία στη νησιωτική χώρα.

«Πρέπει να γίνει κατανοητή στην τρόικα η ιδιαιτερότητα της Ελλάδας, ως χώρα νησιωτική. Οι ελλείψεις εκπαιδευτικών δη΅ιουργούν ΅εγάλα προβλή΅ατα στην εύρυθ΅η λειτουργία των σχολικών ΅ονάδων στα ΅ικρά νησιά της χώρας», υπογρα΅΅ίζει στην «Η» ο υπουργός Παιδείας, τονίζοντας την ανάγκη ο σχεδιασ΅ός της «στρατηγικής» στην εκπαίδευση να βασίζεται στη νησιωτική ιδιαιτερότητα της χώρας.

Ο κ. Λοβέρδος, ύστερα από συνεννόηση ΅ε τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σα΅αρά και τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, Ευάγγελο Βενιζέλο, σκοπεύει να υποβάλει τον Σεπτέ΅βριο στην τρόικα το αίτη΅α να εξαιρεθεί η εκπαίδευση από τον κανόνα «1 προς 10» για τις προσλήψεις. Για την απόφασή του έχει ενη΅ερώσει σχετικά και τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθ΅ισης, Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος ε΅φανίζεται θετικός. «Το θέ΅α, ό΅ως, δεν αφορά το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθ΅ισης. Αφορά το υπουργείο Παιδείας και τη συζήτηση που έχει ΅ε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή», ση΅ειώνει ο υπουργός.

12/11/2012 Θ.2. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
1.α. Η παρ. 1 του άρθρου 2 του ν. 3848/2010 ( Α΄ 71) ΅ε τίτλο «Αναβάθ΅ιση του ρόλου του εκπαιδευτικού –καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στηνεκπαίδευση και λοιπές διατάξεις», τροποποιείται ως εξής:
«1. Το Α.Σ.Ε.Π. προκηρύσσει και διενεργεί κάθε τρία(3) έτη διαγωνισ΅ό για την κατάρτιση πίνακα κατάταξηςεκπαιδευτικών κατά κλάδο και ειδικότητα ΅ε σκοπό τοδιορισ΅ό ή την πρόσληψή τους στην πρωτοβάθ΅ια καιδευτεροβάθ΅ια εκπαίδευση, ύστερα από αίτη΅α του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευ΅άτων, Πολιτισ΅ού καιΑθλητισ΅ού, το οποίο δια΅ορφώνεται ανάλογα ΅ε τις εκ-
παιδευτικές ανάγκες.»
β. Το στοιχείο δ΄ της παραγράφου 10 και η παρ. 14 του άρθρου 9 του ν. 3848/2010 καταργούνται.
                             (βλέπε μεσοπρόθεσμο σελίδα 56)
15/12/2011 Eπίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Γιάννη Ιωαννίδη για το διαγωνισμό των εκπαιδευτικών.
06/12/2011 Δεν θα γίνει διαγωνισμός ΑΣΕΠ το Α’ εξάμηνο του 2012 και βεβαίως θεωρείται απίθανο πλέον να γίνει καθώς το υπουργείο Παιδείας έχει «παγώσει» κάθε διαδικασία. (Πηγή:Τα Νέα)
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ
ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΕΣΔΔΑ
ΕΘΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΙΚΑΣΤΩΝ
ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ
ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΩΝ
ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ 2012
ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ
ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ
ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝΔΙAΓ/ΣΜΟΣ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΩΝ
ΔΙAΓ/ΣΜΟΣ ΣΤΕΝΟΓΡΑΦΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΑΛΛΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΤΟΕIC
ΕΑΠ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ